Αναφορικά με την ανακοίνωση της Διοίκησης του Εθνικού Περουλάδων για την παραίτηση του Μπάμπη Αρβανιτάκη και για τους λόγους που αυτή έγινε αποδεκτή, ο έμπειρος τεχνικός προέβει στην ακόλουθη γραπτή δήλωση- απάντηση, σε πολύ ήπιους τόνους:
«Η αντιπαράθεση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν με εκφράζει και για αυτό το λόγο δεν διαθέτω λογαριασμό σε αυτά. Οφείλω όμως να απαντήσω στην ανακοίνωση του ΔΣ του Εθνικού Περουλαδων – Σιδαρίου και να αναφέρω ότι:
•Τους λόγους της παραίτησης μου τους εξηγώ αναλυτικά στην επιστολή μου προς τα μέλη του ΔΣ και δεν θεωρώ σκόπιμο να την κοινοποιήσω
• Παρέλαβα την ομάδα στα πρόθυρα της Β κατηγορίας και την παρέδωσα με δικαίωμα συμμετοχής στην Α1 κατηγορία και δημόσια ευχαριστώ όσους στάθηκαν δίπλα μου σε αυτό
• Δραστηριοποιούμαι στο κερκυραϊκό ποδόσφαιρο από το 1995 και η εκτίμηση και ο σεβασμός προς το πρόσωπο όλων των συντελεστών του με κάνουν να αισθάνομαι περήφανος
Τα υπόλοιπα είναι απλά λόγια
Μπάμπης Αρβανιτάκης».














