Η λαϊκή ρήση λέει…«Ο παλιός είναι αλλιώς»! και όπως φαίνεται, η Διοίκηση του Αυγερινού Βαλανειού, όχι μόνο το πιστεύει ακράδαντα, αλλά το τηρεί και κατά γράμμα, αφού μετά τις πρώτες επτά «εσωτερικές» μεταγραφές ,συνέχισε και με άλλες οκτώ!
Συγκεκριμένα, ενόψει της παρθενικής του εμφάνισης στην Α1΄ Κατηγορία, το συγκρότημα του Μπάμπη Αρβανιτάκη ανανέωσε την συνεργασία του με τους Νίκο Διαμαντόπουλο, Πάνο Προβατά, Τάσο Προβατά, Κώστα Διαμαντόπουλο, Στέφανο Προβατά, Σπύρο Μερκούρη, Χρήστο Μπανουσιάι και Νίκο Παραμυθιώτη.
Οι σχετικές ανακοινώσεις του σωματείου της βόρειας Κέρκυρας, είναι οι εξής:
-«Το ΔΣ της ομάδας μας βρίσκεται στην ευχάριστη θεση να ανακοινώσει την ανανέωση τής συνεργασίας με τους ποδοσφαιριστές Νίκο Διαμαντόπουλο, Πάνο Προβατά, Τάσο Προβατά, Κώστα Διαμαντόπουλο, Στέφανο Προβατά, Σπύρο Μερκούρη, Χρήστο Μπανουσιάι, Νίκο Παραμυθιώτη. Τους εύχεται δύναμη και πολλές επιτυχίες στην Α1 ΕΠΣ Κερκυρας».
-«Το Δ.Σ τις ομάδας μας βρίσκεται στην ευχάριστη θεση να ανακοινώσει την ανανέωση τής συνεργασίας με τους ποδοσφαιριστες Γιάννη Κωστελλέτο, Αντώνη Γιαννιώτη, Ακη Βιτουλαδίτη, Αντώνη Κυριάκη, Δήμο Μπάνο, Πάρι Σουρδή, Κώστα Νικολάου. Τους ευχόμαστε δύναμη και πολλές επιτυχίες στην Α1 ΕΠΣ Κερκυρας».














