Στο δυναμικό της ομάδας του Οδυσσέα Αυλιωτών παραμένουν οι ποδοσφαιριστές Κωνσταντίνος Δολιανίτης και Σπύρος Τσιριγώτης, όπως γνωστοποίησε η Διοίκηση με το ακόλουθο δελτίο Τύπου της:
«Το Δ.Σ της ομάδας μας είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση συνεργασίας με δύο ποδοσφαιριστές που αποτέλεσαν βασικά γρανάζια του Οδυσσέα την περσινή σεζόν.
Μαζί μας και την νέα ποδοσφαιρική χρονιά οι Κωνσταντίνος Δολιανίτης και Σπύρος Τσιριγώτης!!
Τους ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες με την ομάδα μας»!!
















