Με την ακόλουθη ανακοίνωσή του, το Δ.Σ. της ΕΠΣ Κέρκυρας γνωστοποιεί την απόφαση που έλαβε για την αντιμετώπιση των ρατσιστικών φαινομένων στα κερκυραϊκά γήπεδα:
«Το Δ.Σ. με έγγραφό του εφιστά την προσοχή των διαιτητών στην πιστή τήρηση του κανονιστικού πλαισίου, που αφορά στην αντιμετώπιση ρατσιστικών φαινομένων στα γήπεδά μας.
Συγκεκριμένα, η σύσταση είναι:
Το τελευταίο διάστημα καταγγέλθηκαν στη διοργανώτρια αρχή κρούσματα ρατσιστικής φραστικής βίας σε βάρος ποδοσφαιριστών, παραγόντων και γενικά σωματείων.
Ζούμε σε ένα κοινωνικό περιβάλλον όπου με δεκτικότητα και ήθος θα πρέπει όλοι μας να οικοδομούμε σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης και συνεργασίας, με γνώμονα το καλό της νεολαίας, της κοινωνίας μας και του αθλητισμού μας.
Θεωρούμε απαράδεκτο να εκφράζονται στα γήπεδα ρατσιστικά συνθήματα, βρισιές για την καταγωγή, την προέλευση και την εθνικότητα αθλητών που αμαυρώνουν την καλή εικόνα και το επίπεδο που μέχρι σήμερα διατηρούμε στο ποδόσφαιρό μας.
Σας καλούμε σε εφαρμογή του άρθρου 23 του πειθαρχικού κώδικα, αλλά και του συνόλου του κανονιστικού πλαισίου της Ε.Π.Ο., να δώσετε έμφαση και να αποτυπώνετε με ακρίβεια και σαφήνεια κάθε περιστατικό που υποπίπτει στην αντίληψή σας και στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων σας να τα καταγράφετε στο Φ.Α., όπως έχετε υποχρέωση.
Το Δ.Σ. της ΕΠΣΚ θα ελέγξει με αυστηρότητα κάθε παράλειψή σας στον τομέα αυτό, για αυτό και εφιστά την προσοχή σας για την πιστή εφαρμογή των ανωτέρων.
Για το Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος, Ανδρέας Προβατάς
Ο Γεν. Γραμματέας, Παναγιώτης Ποζίδης».














