Αναφορικά με την προθεσμία δήλωσης συμμετοχής στα πρωταθλήματα Τζούνιορς και Προτζούνιορς, εξεδόθη από την ΕΠΣ Κέρκυρας η ακόλουθη ανακοίνωση:
«Σας ενημερώνουμε ότι παρατείνετε το χρονικό περιθώριο δήλωσης συμμετοχής στο πρωτάθλημα Τζούνιορ-προτζούνιορ, μέχρι και την Μ .Τετάρτη 16/4/2014, όπου θα είναι και η καταληκτική ημερομηνία δήλωσης στο πρωτάθλημα».














