Όπως γνωστοποίησε η ΕΠΣ Κέρκυρας, παρέχεται 15νθήμερη παράταση για την προσκόμιση των ιατρικών βεβαιώσεων των ποδοσφαιριστών και των τεχνικών επιτελείων των ομάδων.
Αναλυτικά, η σχετική ανακοίνωση της Ένωσης:
«Σας ενημερώνουμε ότι παρατείνεται για δεκαπέντε(15) μέρες η διάταξη για την υποχρεωτική προσκόμιση στους παρατηρητές των αγώνων των ιατρικών βεβαιώσεων των αθλητών και του τεχνικού προσωπικού κάθε σωματείου της δύναμης μας πριν την έναρξη των αγώνων.
Τα μέλη της Υγειονομικής Επιτροπής θα είναι κοντά στα σωματεία για την επίλυση των προβλημάτων που μπορούν να παρατηρηθούν για την εφαρμογή της».














