Ενόψει του εκτός έδρας παιχνιδιού του ΑΟ Κασσιώπης με αντίπαλο την Αναγέννηση Καρδίτσας, την Κυριακή 28/4, ο τεχνικός της κερκυραϊκής ομάδας, Ρομπέρτο Μπολάνο, έκανε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ (aokassiopis.gr) την ακόλουθη δήλωση:
«Την Κυριακή θα αντιμετωπίσουμε έναν πολύ καλό αντίπαλο, με τον οποίο γιορτάζουμε για την επίτευξη του στόχου μας. Θεωρώ ότι μαζί και με τον Απόλλωνα Καλαμαριάς, ήμασταν οι καλύτερες και πιο σταθερές ομάδες του Πρωταθλήματος, απολύτως άξια και δίκαια βρισκόμαστε στην πρώτη τριάδα της βαθμολογίας κι εξασφαλίσαμε την άνοδο από νωρίς. Στο τελευταίο ματς της σαιζόν, εμείς θα αγωνιστούμε χωρίς άγχος, με σκοπό να ευχαριστηθούμε το παιχνίδι και από εκεί και πέρα θα δώσουμε χρόνο και σε άλλα παιδιά, όπως κάναμε και στις τελευταίες αγωνιστικές».














