Ο Τέλης Καραγιαννίδης πανηγύρισε με τον ΑΟ Κασσιώπη/Κέρκυρα (ή “ΠΑΕ Κέρκυρα”) τον προβιβασμό της ομάδας στη Super League, φορώντας 24 φορές την κυανέρυθρη φανέλα στο Πρωτάθλημα της Football League, τη σαιζόν που πέρασε. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Ράδιο Επτάνησα 98,8 Κέρκυρας και τον Χρήστο Γραμμένο, ο Ηπειρώτης αμυντικός-χαφ αναφέρθηκε στους λόγους που οδήγησαν τους «Φαίακες» στα… μεγάλα σαλόνια.
«Ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά, ένας πραγματικός μαραθώνιος 40 αγωνιστικών, αλλά φέραμε εις πέρας την αποστολή μας. Η σαιζόν ήταν σπουδαία για την ομάδα μας. Παίξαμε ωραίο ποδόσφαιρο και κερδίσαμε δίκαια και με το σπαθί μας την άνοδο. Κάτι το οποίο αναγνώρισαν και παραδέχθηκαν άπαντες. Θεωρώ ότι μαζί με τη Νίκη Βόλου ήμασταν οι πιο σταθερές ομάδες ολόκληρης της Κατηγορίας, από τις συνολικά 28 που συμμετείχαν. Είναι πολύ σημαντικό πράγμα που η Κέρκυρα, μετά από μόλις ένα χρόνο, θα έχει και πάλι εκπρόσωπο στη Super League», επισήμανε αρχικά ο 24χρονος ποδοσφαιριστής, που την περασμένη Κυριακή (15/6) είχε τα γενέθλιά του, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι στον ενάμιση χρόνο που βρίσκεται στην Κέρκυρα, γιόρτασε δύο προβιβασμούς με την ομάδα!
Στη συνέχεια, ο Καραγιαννίδης μίλησε…
• Για το… μυστικό της επιτυχίας:
«Πιστεύω ότι η επιτυχία οφείλεται στη συνολική προσπάθεια και πρώτα απ’ όλα στη σκληρή δουλειά. Όλοι δούλεψαν μεθοδικά και με μεράκι, ο καθένας στον δικό του τομέα. Και αναφέρομαι στη Διοίκηση, το τεχνικό επιτελείο, τους ποδοσφαιριστές, το ιατρικό τιμ και γενικά σε όλους όσους πλαισίωσαν την ομάδα. Από εξαρχής είχαμε θέσει ως στόχο την άνοδο και επικεντρωθήκαμε και αφοσιωθήκαμε σ’ αυτό το σκοπό. Ήταν επίσης πάρα πολύ σημαντικό το γεγονός ότι η ομάδα ήταν δεμένη σαν οικογένεια, σαν μια γροθιά, και αυτό συνέβαλε στο να υπάρξει αρμονική συνεργασία, που απέφερε το επιθυμητό αποτέλεσμα».
• Για το αν υπήρξε ανησυχία όταν ήρθαν κάποια… στραβοπατήματα:
«Τόσο σε κάποιο σημείο του δευτέρου Γύρου του Πρωταθλήματος, όσο και στο ξεκίνημα των πλέι-οφς, η ομάδα είχε ορισμένα ανεπιτυχή αποτελέσματα, κάτι το οποίο όμως ήταν φυσιολογικό. Δεν είναι εύκολο σε μια τόσο μεγάλη αγωνιστική διαδρομή, διάρκειας οκτώ μηνών και 40 αγωνιστικών, και ουσιαστικά σε δύο Πρωταθλήματα που έγιναν, να διατηρείς τον ίδιο ρυθμό και να έχεις μόνο θετικά αποτελέσματα. Εμείς, πάντως, ουδέποτε απογοητευτήκαμε και ουδέποτε ανησυχήσαμε. Είχαμε πίστη στις δυνατότητές μας και προσήλωση στο στόχο μας. Είχαμε πίστη στην ομάδα μας, διατηρήσαμε τη ψυχραιμία μας, δουλέψαμε για να διορθώσουμε τις όποιες ατέλειές μας και στο τέλος δικαιωθήκαμε».
• Για το ρόλο που έπαιξε ο προπονητής:
«Ο προπονητής μιας ομάδας έχει την αποκλειστική ευθύνη στην εύρυθμη λειτουργία του ποδοσφαιρικού τμήματος, τόσο εντός του αγωνιστικού χώρου, όσο κι εντός των αποδυτηρίων. Στη δική μας ομάδα, ο κ. Γρηγορίου δεν ήταν απλά ο προπονητής μας. Ήραν ο φίλος μας, ο άνθρωπος που τόνωνε τη ψυχολογία μας, ήταν πάντα δίπλα μας και κρατούσε τις ισορροπίες μέσα κι έξω από το γήπεδο. Όλα αυτά συνέβαλαν στο να είμαστε σωστά προετοιμασμένοι, από κάθε άποψη, πριν από κάθε αγώνα και να δίνουμε το 100% μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Παίζαμε για εμάς και για την ομάδα, αλλά παίζαμε και για τον προπονητή μας. Και θέλω εδώ να σημειώσω ότι παρόλο που η ομάδα μας είχε χαμηλό μέσο όρο ηλικίας, με πολλά νέα παιδιά, και φτιάχτηκε για να κάνει πρωταθλητισμό, εν τούτοις χρησιμοποιήθηκαν σχεδόν όλοι οι ποδοσφαιριστές του ρόστερ».
• Για τη Διοίκηση της ΠΑΕ:
«Σ’ ολόκληρη τη χρονιά είχαμε τη Διοίκηση της ομάδας δίπλα μας, να φροντίζει να επιλύει κάθε πρόβλημα που προέκυπτε και να “καλύπτει” τις ανάγκες της ομάδας. Και είναι πολύ σημαντικό ότι πέραν από την πολύ καλή οργάνωση, η Διοίκηση υπήρξε συνεπής απέναντι στις υποχρεώσεις της».
• Για τον φίλαθλο κόσμο:
«Είναι αλήθεια ότι στην αρχή η προσέλευση του κόσμου στο γήπεδο υπήρξε “νωθρή”. Και αυτό ίσως ήταν κάπου λογικό, αφού η ομαδα ήταν ολοκαίνουργια και προέρχονταν από συγχώνευση. Οι φίλαθλοι ήταν κάπως “μουδιασμένοι” και στις εκδηλώσεις τους κατά τη διάρκεια των αγώνων, ωστόσο σταδιακά κερδίσαμε την εμπιστοσύνη τους, βλέποντας πως η ομάδα πρωταγωνιστούσε στο Πρωτάθλημα και έπαιζε πολύ καλό ποδόσφαιρο, ίσως το καλύτερο στην Κατηγορία. Γι’ αυτό και σε ορισμένα παιχνίδια, κυρίως στη διαδικασία των πλέι-οφς, ήρθε πολύς κόσμος στο γήπεδο, υποστήριξε θερμά την ομάδα και τη βοήθησε σημαντικά στην προσπάθειά της. Η έδρα μας είχε τεράστια συμβολή στην επίτευξη της ανόδου».
• Για τη φημολογία περί δανεισμού του σε άλλη ομάδα:
«Δεν γνωρίζω να υφίσταται τέτοιο ζήτημα. Από τη δική μου πλευρά δεν υπάρχει τέτοια επιθυμία, ούτε από την πλευρά της ομάδας γνωρίζω να υπάρχει τέτοια πρόθεση. Μου έχουν γίνει προτάσεις από ορισμένες άλλες ομάδες, αλλά με την Κέρκυρα έχω συμβόλαιο για ακόμη δύο χρόνια. Περιμένω να κάνω ένα ραντεβού με τους ανθρώπους της ΠΑΕ κι εκεί θα ξεκαθαρίσουν τα πράγματα».
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ
Ο Αριστοτέλης (Τέλης) Καραγιαννίδης είναι γεννημένος στα Ιωάννινα, στις 15/6/1990. Έχει ύψος 1,90 και ζυγίζει 83 κιλά.
Την πρώτη του… γνωριμία με το άθλημα του ποδοσφαίρου την είχε στην Ακαδημία της Ανατολής Ιωαννίνων και ακολούθως η καριέρα του είχε ως εξής:
• Περίοδος 2007-2008: Αιγάλεω (Β’ Εθνική)
• Περίοδος 2008-2009: Αιγάλεω (Γ’ Εθνική)
• Περίοδος 2009-2010: Δόξα Κρανούλας Ιωαννίνων (Γ’ Εθνική)
• Περίοδος 2010-2011: Ρόδος (Football League 2)
• Περίοδος 2011-2012 (α’ εξάμηνο): Ρούβας Ηρακλείου Κρήτης (Football League 2)
• Περίοδος 2011-2012 (β’ εξάμηνο): Τηλυκράτης Λευκάδας (Football League 2)
• Περίοδος 2012-2013 (α’ εξάμηνο): Δόξα Κρανούλας Ιωαννίνων (Football League 2)
• Περίοδος 2012-2013 (β’ εξάμηνο): ΑΟ Κασσιώπης Κέρκυρας (Football League 2).
• Περίοδος 2013-2014: ΑΟ Κασσιώπη/Κέρκυρα “ΠΑΕ Κέρκυρα” (Football League).
Στο παρελθόν, ο Καραγιαννίδης διατέλεσε στέλεχος των Μικτών ομάδων Παίδων και Νέων της ΕΠΣ Ηπείρου.
![]()
![]()
![]()
![]()














