Ικανοποιημένος από την εμφάνιση των παικτών του ΑΟ Κασσιώπη/Κέρκυρα στον εντός έδρας νικηφόρο αγώνα με την Καβάλα, δηλώνει ο Μιχάλης Γρηγορίου, επισημαίνοντας ότι η ομάδα του θα επιδιώξει να κατακτήσει όσο το δυνατό περισσότερους βαθμούς στις δύο αγωνιστικές που απομένουν (εκτός έδρας με Εθνικό Γαζώρου κι εντός με Πιερικό).
Ο τεχνικός των «Φαιάκων» τόνισε συγκεκριμένα:
«Συγχαρητήρια στα παιδιά για την προσπάθεια που έκαναν και τη νίκη που πέτυχαν. Όσο εύκολο φαινόταν στη θεωρία το παιχνίδι με την Καβάλα, τόσο δύσκολο ήταν πριν αρχίσει, διότι οι αντίπαλοι δεν έχουν στόχους. Εμείς παίξαμε αρκετά καλά και θεωρώ ότι δημιουργήσαμε τις προϋποθέσεις για να φτάσουμε στο γκολ πριν το χρονικό σημείο που το πετύχαμε. Παρουσιαστήκαμε σοβαροί και στο δεύτερο ημίχρονο. Μετά την επίτευξη του δεύτερου γκολ, το παιχνίδι ήταν τυπικής διαδικασίας. Πλέον, συνεχίζουμε για να πετύχουμε το καλύτςρο δυνατό αποτέλεσμα στους δύο τελευταίους αγώνες για τη λήξη της κανονικής διάρκειας του Πρωταθλήματος. Στον Γάζωρο θα πάμε για να διεκδικήσουμε τη νίκη. Συνεχίζουμε με την ίδια διάθεση και την ίδια θέληση, έτσι ώστε εκτός από την κατάκτηση της πρώτης θέσης, να μπορέσουμε να διατηρήσουμε ή να αυξήσουμε τη διαφορά από την τέταρτη ομάδα της βαθμολογίας και να έχουμε περισσότερους βαθμούς στα πλέι-οφς».














