Με ανάρτηση του χθές Σάββατο 20/7, ο Λευτέρης Αυγενάκης συνεχάρη την Σπυριδούλα Καρύδη για το χρυσό μετάλλιο που κατέκτησε στο τριπλούν νεανίδων, στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Κ20 του Μπορός της Σοηδίας.
Η γραπτή δήλωση του νέου Υφυπουργού Αθλητισμού, έχει ως εξής:
«Συγχαίρουμε τη “χρυσή” νεάνιδα, Σπυριδούλα Καρύδη, που “πέταξε” ως την κορυφή της Ευρώπης! Χθες ο έφηβος Χανιώτης σφυροβόλος, σήμερα η Κερκυραία τριπλουνίστρια, μαζί και με τα υπόλοιπα νειάτα μας στους αγώνες στη Σουηδία, επιβεβαιώνουν το λαμπρό μέλλον του ελληνικού στίβου».














