Πέντε θετικά κρούσματα επιβεβαιώθηκαν από τα 32 που εστάλησαν από το Γενικό Νοσοκομείο Κέρκυρας.
Τα τρία ήταν από επανέλεγχο και βγήκαν και πάλι θετικά.
Το ένα αφορά νοσηλευτή του Νοσοκομείου, ο οποίος γύρισε από άδεια, του έκαναν τεστ και βρέθηκε θετικός.
Ο νοσηλευτής θα παραμείνει σε κατ’οίκον περιορισμό.














