Μετά το απίστευτο περιστατικό που συνέβη στο Κέντρο Υγείας Κέρκυρας με τον παράνομο εμβολιασμό του δημοσιογράφου, Διονύση Μάμαλου, κατόπιν εντολής του Βασίλη Κικίλια απομακρύνθηκε ο Αλέξανδρος Γαρδικιώτης.
Την θέση του αναλαμβάνει η Σοφία Μαυροπούλου- Καββαδία, με απόφαση του Διοικητή της 6ης ΥΠΕ, Γ. Καρβέλη, ύστερα από την σχετική παραγγελία του Υπουργού Υγείας, κου Κικίλια.
Στη Διευθύντρια Γενικής Ιατρικής, κα Καββαδία ανατέθηκε ο συντονισμός της επιστημονικής λειτουργίας του Κέντρου Υγείας Κερκύρας, ενώ αναπληρώτριά της ορίστηκε η Ε. Μαυροφόρου, (η οποία είναι Διευθύντρια Νευρολογίας), για το υπόλοιπο της 3ετούς θητείας.














