Πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Λιστόν η συμβολική διαμαρτυρία καθηγητών φυσικής αγωγής.
Ο κλάδος αντιδρά στην πολύμηνη αναστολή λειτουργίας των χώρων άθλησης, μια κατάσταση η οποία του έχει επιφέρει τεράστιες οικονομικές επιπτώσεις. Οι γυμναστές φόρεσαν μαύρα ρούχα και μάσκες και διαμαρτυρήθηκαν με γυμναστική και μουσική. Μαζί τους αθλούμενοι και παιδιά! “Τηρώντας αποστάσεις και με μάσκες γιατί στον αθλητισμό υπάρχει έλεγχος και πειθαρχία”, όπως χαρακτηριστικά ανέφεραν.
Πανελλαδικά οι γυμναστές είναι έτοιμοι να συνεργαστούν για δημιουργία πρωτοκόλλου επαναλειτουργίας, ενώ υπογραμμίζουν ότι βρίσκονται σε δεινή οικονομική θέση τους τελευταίους 12 μήνες.













