Από τότε που ο Κωστής Σγουράκης ανέλαβε την προεδρία του ΑΟ Κασσιόπης, ένας από τους βασικούς στόχους του ήταν να επιστρέψει η ομάδα στον βορρά. Να επιστρέψει στο Δημοτικό γήπεδο Κασσιόπης. Κάτι το οποίο κι επιτεύχθηκε, όπως δηλώνει ο ίδιος ο Χανιώτης παράγοντας.
Το CORFUCORNER.GR επικοινώνησε με τον κ. Σγουράκη, ο οποίος μας πληροφόρησε πως το Δ.Σ. προέβη σ’ όλες τις απαραίτητες ενέργειες, εξασφαλίζοντας από τον ΣΥΠΑΠ, την Περιφέρεια και την ΕΠΟ την άδεια χρήσης του γηπέδου της Κασσιόπης για τους αγώνες του συλλόγου στο Πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής. Μας ανέφερε επίσης ότι στην εν λόγω αθλητική εγκατάσταση θα διεξαχθεί το κυριακάτικο κερκυραϊκό ντέρμπι μεταξύ ΑΟ Κασσιόπης – ΑΕ Λευκίμμης, γι’ αυτό και γίνονται ορισμένες εργασίες, ενώ μάλιστα το ματς ενδέχεται ν’ αλλάξει και ώρα έναρξης (ίσως γίνει στις 3.45 αντί για τις 5).
Ως ιστοσελίδα, δεν θέλουμε να αμφισβητήσουμε τα λεγόμενα του Κρητικού Προέδρου. Μέχρις ότου, όμως, τα ανωτέρω επιβεβαιωθούν επισήμως από την ΕΠΟ, εμείς κρατάμε ορισμένες επιφυλάξεις…
• Ρεπορτάζ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ













