Το πρώτο του θετικό αποτέλεσμα μέσα στο 2014 θα επιδιώξει να κατακτήσει ο Όλυμπος, που σήμερα Κυριακή (23/3) υποδέχεται τον Άγιο Θωμά Πρέβεζας, για την 22η αγωνιστική του Πρωταθλήματος της Γ’ Εθνικής Κατηγορίας.
Ο τεχνικός της κερκυραϊκής ομάδας, Κώστας Νέτης, μπορεί να υπολογίζει στον Ερρίκο Κουρή, που εξέτισε την ποινή του, καθώς είχε συμπληρώσει επτά κίτρινες κάρτες και απουσίασε για δύο αγωνιστικές. Αντιθέτως, για μί ακόμη φορά θα λείψουν οι Κώστας Γκερέκος και Σπύρος Ρωμαντζάς, οι οποίοι αντιμετωπίζουν πρόβλημα τραυματισμού.
Να σημειωθεί ότι κατόπιν αιτήματος της φιλοξενούμενης ομάδας, ο σημερινός αγώνας θα ξεκινήσει στις 14:30, ενώ οι υπόλοιποι του 2ου Ομίλου θ’ αρχίσουν στις 16:00.
Χρήστος Γραμμένος













