• Κείμενο: ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ
Ο Γιώργος Ιωνάς μάλλον θα πρέπει πλέον να θεωρηθεί παρελθόν για τον Όλυμπο. Και τούτη τη φορά, οριστικά!
Πριν από περίπου ενάμιση μήνα, η Διοίκηση του σωματείου είχε αποφασίσει και ανακοινώσει την αποχώρηση (για την ακρίβεια, αποπομπή) του Κερκυραίος σέντερ φορ, λόγω του ότι με τη συμπεριφορά του δημιουργούσε προβλήματα στη λειτουργία της ομάδας. Στα τέλη του Δεκέμβρη, όμως, ο ποδοσφαιριστής δήλωσε στους ανθρώπους του συλλόγου μεταμέλεια για τις πράξεις του και ζήτησε να ενσωματωθεί ξανά στην ομάδα, υποσχόμενος ότι στο εξής δεν θα επαναλάβει τα λάθη του παρελθόντος.
Οι ιθύνοντες του Ολύμπου τον πίστεψαν, τον εμπιστεύτηκαν και αποφάσισαν να τοθ δώσουν… συγχωροχάρτι και μια δεύτερη ευκαιρία.
Ο Ιωνάς ξεκίνησε και πάλι προπονήσεις με την ομάδα, ενώ ο Κώστας Νέτης τον χρησιμοποίησε ως βασικό στους δύο πρώτους αγώνες του 2014, κόντρα στη Λάρισα και τον Οικονόμο Τσαριτσάνης, δίχως εκείνος να μπορέσει να σκοράρει. Ώσπου, εντελώς ξαφνικά, εξαφανίστηκε!
Ο Κερκυραίος επιθετικός, δίχως να ενημερώσει κανέναν, στις τελευταίες μέρες απείχε από τις προπονήσεις της ομάδας. Δηλαδή, ουσιαστικά την παράτησε! Σαν να λέει… «Την πρώτη φορά με διώξατε εσείς, τώρα φεύγω μόνος μου»!!!
Οι άνθρωποι του σωματείου είναι πολύ δυσαρεστημένοι με τα νέα… τερτίπια του Γιώργου Ιωνά. Και απ’ ότι μας είπε ένας εξ αυτών, πλέον ο παίκτης αποτελεί… ξένο σώμα. Και η πόρτα της ομάδας έκλεισε πια οριστικά γι’ αυτόν, από τη στιγμή που δεν τήρησε την προ τριών εβδομάδων υπόσχεσή του.













