Η ΕΠΣ Καστοριάς με επιστολή-παρέμβαση της στην ΕΠΟ, ζητάει να τροποποιηθεί η προκήρυξη της Γ’ Εθνικής και συγκεκριμένα το κομμάτι που αναφέρεται στον υποβιβασμό της 9ης χειρότερης ομάδας, από τους 2ο, 3ο, 4ο και 5ο όμιλο της Γ΄ Εθνικής.
Η επιστολή αυτή κοινοποιήθηκε και προς τις υπόλοιπες ενώσεις.

Πηγή: LIGANEWS













