Και με… την βούλα στο ρόστερ του ΟΦΑΜ ανήκουν πλέον οι ποδοσφαιριστές, Νικήτας Βλάχος και Σπύρος Ζωχιός, όπως είχε προαναγγείλει με ρεπορτάζ της η ιστοσελίδα μας τις προηγούμενες ημέρες.
Ας δούμε το δελτίο Τύπου που εξέδωσε το συγκρότημα της νότιας Κέρκυρας:
«Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΘΕΣΗ ΝΑ ΥΠΟΔΕΧΤΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΗΣ ΦΕΤΙΝΗΣ ΣΕΖΟΝ ΔΥΟ ΝΕΑΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟΥΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ.
ΟΙ ΔΥΟ ΜΕΣΟΑΜΥΝΤΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΙ ΤΟ 2000.
ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ
ΤΟΝ ΖΩΧΙΟ ΣΠΥΡΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΣΤΑ 18 ΣΤΗΝ Κ20 ΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΒΡΕΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ Γ ΕΘΝΙΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΦΑΝΕΛΑ ΤΟΥ ΜΕΛΙΤΕΑ ΜΕΛΙΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΡΜΗ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ
ΚΑΙ ΤΟΝ
ΒΛΑΧΟ ΝΙΚΗΤΑ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Κ15 ΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΑΕ ΛΕΥΚΙΜΜΗΣ
ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΤΑΘΜΟ ΤΗΝ ΝΕΑ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΕΙΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΣΤΗΝ Γ ΕΘΝΙΚΗ.
ΤΟΥΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΥΓΙΕΊΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ».
Επιμέλεια: ΕΛΙΝΑ ΝΕΡΗ













