Επιστροφή σε … γνώριμα εδάφη για τον νεαρό ποδοσφαιριστή, Γιώργο Γραικό, καθώς έκανε come back και πάλι στο ρόστερ του Ομίλου Φιλάθλων Αγίου Ματθαίου.
Ο 17χρονος πολύ ταλαντούχος μεσοεπιθετικός, στα τέλη του περασμένου Μάρτη είχε έρθει σε συμφωνία με τους ιθύνοντες του Θεσπρωτού Ηγουμενίτσας (ομάδα της FOOTBALL LEAGUE), αλλά για κάποιους λόγους η μεταγραφή «ναυάγησε» και ο κερκυραίος παίκτης, μετά από απουσία δυο εβδομάδων, γύρισε στην ομάδα του Σάββα Σιδερόπουλου, η οποία από ότι διαπιστώνουμε ξέρει να κρατά τον λόγο της, καθώς στην ευχητήρια ανακοίνωση που είχε εκδώσει για τον “George” , στις 30/3, σαν επίλογο ανέφερε πως «οι πόρτες του Ομίλου θα είναι πάντα ανοικτές για εκείνον» και έτσι έγινε!
Παραθέτουμε το σημερινό δελτίο Τύπου των Αγιομαθιτών:
«Η επιστροφή του νεαρού George Γραικου στον Ο.Φ.Α.Μ. ειναι γεγονός.
Αλλη μια λύση στα χέρια του προπονητή μας Σάββα Σιδεροπουλου.
Η οικογένειά του ΟΜΊΛΟΥ τον καλωσορίζει και του εύχεται υγεια και ο,τι καλύτερο με τη φανέλα της ομάδας μας».
Επιμέλεια: ΕΛΙΝΑ ΝΕΡΗ
• Θερμές ευχές για χαρούμενη Ανάσταση και καλό Πάσχα από το Ανδρικό Κομμωτήριο του ΒΑΣΙΛΗ ΣΠΑΤΟΥΛΑ. Για μοντέρνα και κλασσικά κουρέματα. Βρίσκεται στην οδό Μητροπολίτου Μεθοδίου, στον αριθμό 15.
Τηλέφωνο: 26610-40550.
•Το Αθλητικό Κέντρο «ΒΛΑΣΣΗ» και η Ακαδημία Ποδοσφαίρου Α.Γ.Σ ΟΡΦΕΑΣ εύχονται μια πραγματική Ανάσταση σε όλους και ένα Πάσχα χαρούμενο και ευτυχισμένο . Διαθέτει γήπεδα 6Χ6, 8Χ8 και 11Χ11, καθώς και Ακαδημία για ηλικίες από 5 έως 16 ετών. Τηλέφωνα επικοινωνίας: 26610-46792 & 6932871892.













