Μέσω της ακόλουθης ανακοίνωσης του, ο Όμιλος Φιλάθλων Αγίου Ματθαίου γνωστοποιεί ότι αφενός μεν όλα τα τεστ κορωνοϊού που έγιναν βγήκαν αρνητικά και αφετέρου ότι περιμένουν (άνευ απροόπτου) την εντός έδρας αναμέτρηση με τον ΠΑΣ Πρέβεζα, την επόμενη Κυριακή, για το Πρωτάθλημα της Γ΄ Εθνικής:
«Ο ΟΜΙΛΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΧΘΕΣΙΝΩΝ ΤΕΣΤ COVID ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ,ΤΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟΥ TEAM ΚΑΙ ΤΟΥ Δ.Σ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ,ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΣ ΠΡΕΒΕΖΑ ΕΝΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΛΛΟ ΑΠΡΟΟΠΤΟ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ Γ ΕΘΝΙΚΗΣ».













