Το Corfu Corner.gr παρουσιάζει (σε συνέχειες) φωτογραφικό αφιέρωμα στο παιχνίδι Όλυμπος Κέρκυρας – Νέος 2017
Η συγκεκριμένη αναμέτρηση διεξήχθη την Κυριακή 4/10/2020, στο γήπεδο του Ολύμπου, στην Καλλιθέα Καναλίων, με διαιτητή τον Βασίλη Φίτσα, στα πλαίσια της 2ης αγωνιστικής της Α΄ Φάσης του Κυπέλλου της ΕΠΣ Κέρκυρας (5ος Όμιλος) . Οι Ολύμπιοι του Τάσου Μοναστηριώτη νίκησαν τους «γαλάζιους» του Μιχάλη Κονισπολιάτη με σκορ 1-0, χάρις σε τέρμα του 17χρονου Μάριου Κωστελέτου στο 28΄ με κεφαλιά, κάνοντας « το 2 στα 2» κι εξασφαλίζοντας την πρόκρισή τους στον επόμενο Γύρο της διοργάνωσης.
ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΡΥΔΗΣ



































