Το CorfuCorner.gr παρουσιάζει (σε συνέχειες) φωτογραφικό αφιέρωμα στον επαναληπτικό αγώνα της Προημιτελικής Φάσης του Κυπέλλου της ΕΠΣ Κέρκυρας μεταξύ Άρη Κέρκυρας – Οδυσσέα Αυλιωτών. Η συγκεκριμένη αναμέτρηση διεξήχθη την Τετάρτη 9/12/2015, στο ενωσιακό γήπεδο του Κανονιού, με διαιτητή τον Νίκο Πουλημά. Η φιλοξενούμενη ομάδα του Σπύρου Γραμμένου επικράτησε εκείνης του Κώστα Μάμαλου με σκορ 0-1, χάρις σε γκολ του Νίκου Πουλημένου στο 60′. Οι Αυλιωτινοί, σε συνδυασμό με τη νίκη τους και στο πρώτο ματς με 3-0, πήραν την πρόκριση για τα Ημιτελικά της διοργάνωσης.

• Επιμέλεια φωτορεπορτάζ: ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΡΥΔΗΣ


































