Με επιτυχία «έβγαλαν» τα γραπτά και τα αγωνιστικά τεστ οι δύο Κερκυραίοι διαιτητές της Γ’ Εθνικής, Πέτρος Νικόπουλος (ΦΩΤΟ) και Κώστας Γιούργας, σύμφωνα με τις πληροφορίες του CORFUCORNER.GR.
Οι προαγωγικές εξετάσεις έγιναν υπό την αιγίδα της Κεντρικής Επιτροπής Διαιτησίας της ΕΠΟ κι έλαβαν χώρα στην Θεσσαλονίκη, το διήμερο Δευτέρα 2 και Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου, με τα αγωνιστικά τεστ να πραγματοποιούνται στο Δημοτικό Στάδιο των Αμπελοκήπων Μενεμένης.
Στις προσεχείς ημέρες, τις δοκιμασίες θα κληθούν να περάσουν και οι υποψήφιοι βοηθοί της Γ’ Εθνικής. Όπως μαθαίνουμε, από το «Νησί των Φαιάκων» θα συμμετάσχουν τουλάχιστον τρεις ρέφερι, οι Γεράσιμος Μιχαλάς, Γιάννης Μίχος και Στεφανία Σάτκλιφ.
Στο μεταξύ, για αύριο Τετάρτη (4 Σεπτεμβρίου), στις 6 το απόγευμα, η Επιτροπή Διαιτησίας της ΕΠΣ Κέρκυρας όρισε «στα μουλωχτά» τη διεξαγωγή των εξετάσεων για τους μη αξιολογημένους ρέφερι του νησιού, στο Εθνικό Στάδιο (ΕΑΚΚ). Είμαστε πολύ περίεργοι να δούμε πόσοι θα… φιλοτιμηθούν να πάνε τούτη την φορά…
• Ρεπορτάζ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ












