Για δεύτερη συνεχόμενη ποδοσφαιρική περίοδο, ο Νίκος Πουλημάς θα ηγείται της Επιτροπής Διαιτησίας της ΕΠΣ Κέρκυρας, θα είναι δηλαδή αρχιδιαιτητής.
Ο 38χρονος (γεννηθείς στις 18 Ιουνίου 1981) πρώην ρέφερι, επανορίστηκε Πρόεδρος της πιο «ευαίσθητης» Επιτροπής της Ένωσης, όχι μόνο διότι αποτελεί το αγαπημένο «παιδί» της Διοίκησης του Παναγιώτη Ποζίδη, που τον περιβάλει με απεριόριστη εμπιστοσύνη κι εκτίμηση, αλλά κι επειδή πληροί τις προϋποθέσεις του κανονισμού της ΕΠΟ, βάσει του οποίου τα μέλη των Επιτροπών Διαιτησίας επιβάλλεται να είναι παλαίμαχοι διαιτητές, υψηλού κύρους, που να είναι πιστοποιημένα από την Ομοσπονδία.
Υπενθυμίζουμε ότι πέρυσι το καλοκαίρι, ο Ποζίδης είχε αυτοδιοριστεί στην προεδρία της συγκεκριμένης Επιτροπής, ωστόσο αμέσως «έφαγε πόρτα» διότι άλλαξε ο κανονισμός, γι’ αυτό και αναγκάστηκε να τοποθετήσει τον Πουλημά επικεφαλή.
Θα πρέπει, πάντως, να επισημανθεί ότι την περασμένη σαιζόν, δηλαδή επί ημερών Νίκου Πουλημά στην Ένωση, η κερκυραϊκή διαιτησία δεν παρουσίασε το παραμικρό σημάδι βελτίωσης. Αντιθέτως, βίωσε μια από τις χειρότερες χρονιές της, με πάμπολλα προβλήματα και με άπειρες διαμαρτυρίες από πλευράς σωματείων! Την ευθύνη, όμως, δεν φέρει αποκλειστικά ο βετεράνος ρέφερι, αφού «το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι», όπως λέει ο σοφός λαός…
• Κείμενο: ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ












