Τον Πρεβεζιάνο ρέφερι Γεράσιμο Ντίτσιο όρισε η Κεντρική Επιτροπή Διαιτησίας της ΕΠΟ να διευθύνει το εντός έδρας παιχνίδι της Κασσιώπης/Κέρκυρας με τον Παναιτωλικό, για τη 2η Φάση του Κυπέλλου Ελλάδας, που θα γίνει τούτη την Πέμπτη (26/9).
Το πρόγραμμα της αναμέτρησης:
Αγώνας: ΠΑΕ Κασσιώπη/Κέρκυρα – ΠΑΕ Παναιτωλικός Αγρινίου
Διοργάνωση: Κύπελλο Ελλάδας 2013-2014 (Β’ Φάση – 1ο ματς)
Ημερομηνία: Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013
Ώρα έναρξης: 15:30
Γήπεδο: ΕΑΚ Κέρκυρας
Διαιτητής: Γεράσιμος Ντίτσιος (ΕΠΣ Πρέβεζας)
Πρώτος βοηθός: Κωνσταντίνος Ποντίκης (ΕΠΣ Πρέβεζας)
Δεύτερος βοηθός: Γιώργος Καλφόγλου (ΕΠΣ Θεσπρωτίας)
Τέταρτος διαιτητής: Κωνσταντίνος Μπαλατσούκας (ΕΠΣ Θεσπρωτίας)
Παρατηρητής διαιτησίας: Δημήτρης Νταμπώσης (ΕΠΣ Πιερίας)












