Από τον σκιτσογράφο Σπύρο Μουρατίδη λάβαμε το ακόλουθο e-mail, το οποίο συνοδεύεται από το παρακάτω σκίτσο:
Σας στέλνω, με ένα σκίτσο μου, τις ευχές μου για μία καλή χρονιά για σας, για τον Α.Ο. Κέρκυρα, αλλά και για όλα τα αθλητικά σωματεία του νησιού μας.
Σπύρος Μουρατίδης
Σκιτσογράφος















