Εδώ και λίγες ημέρες άρχισαν τα μαθήματα από τις θερινές ακαδημίες κολύμβησης του ΝΑΟΚ. Η σχετική ανακοίνωση του Ομίλου έχει ως εξής:
«Από τη Δευτέρα 20 Ιουνίου ξεκίνησαν για φέτος τα μαθήματα των θερινών ακαδημιών κολύμβησης του ΝΑΟΚ.
Περιμένουμε όλους τους μικρούς μας φίλους από 3,5 ετών και πάνω να διασκεδάσουν μαζί μας βελτιώνοντας ταυτόχρονα τις κολυμβητικές τους ικανότητες. Λειτουργούν τμήματα αρχαρίων και προχωρημένων.
Δευτέρα ως Πέμπτη 4:30-5:30 και 5:30-6:30 στις εγκαταστάσεις του Ομίλου. Απαραίτητα αξεσουάρ: μαγιώ, ίσως και γυαλάκια κολύμβησης. Οι εγγραφές γίνονται επί τόπου.
Σας περιμένουμε για δοκιμαστικό μάθημα».












