Σε μια αξιέπαινη ενέργεια προχώρησε η Ακαδημία Μπάσκετ του Ναυσίθοου καθώς , μοίρασε τάμπλετς στα παιδιά που τα είχαν ανάγκη, σε τούτη τη δύσκολη εποχή.
Ας δούμε το σχετικό δελτίο Τύπου του σωματείου:
«Δόθηκαν και τα τελευταία τάμπλετ στα παιδιά που τα είχαν ανάγκη. Σας ευχαριστούμε για τη στήριξή σας αυτή τη δύσκολη για όλους μας περίοδο!
Προσπαθούμε με όλες μας τις δυνάμεις να στηρίζουμε και εμείς με τη σειρά μας τα παιδιά, ως προπονητές, ως παιδαγωγοί, ως άνθρωποι!
Με εκτίμηση.
Η αθλητική οικογένεια του Ναο Ναυσίθοου».














