Ο Ηλίας Κουγιουμτζίδης ,ανέλαβε εκ νέου καθήκοντα στην τεχνική ηγεσία της ανδρικής ομάδας μπάσκετ του Φαίακα.
Ο νεαρός προπονητής, ο οποίος θήτευσε για έξι χρόνια, στους Μαχητές Πευκών, από τη Β΄ ΕΚΑΣΘ μέχρι την Β΄ Εθνική, τόσο δίπλα στους Λευτέρη Χατζηκυριακίδη και Δημήτρη Γεροφώτη, όσο και ως πρώτος τεχνικός στα τμήματα Υποδομής , είχε συμφωνήσει με το κερκυραϊκό σωματείο και πριν το περασμένο καλοκαίρι, ωστόσο στο τέλος Ιουλίου ανακοινώθηκε ότι δεν θα συνεχίσει στον Φαίακα. Τελικά, ήρθε τώρα στο νησί ξανά, προκειμένου να κοουτσάρει την ομάδα, στο Πρωτάθλημα της Α ΕΣΚΑΒΔΕ.
Αξίζει να τονιστεί, ότι μέχρι πρότινος την αντρική ομάδα στα πρώτα παιχνίδια βοήθησε Βασίλης Νιάκας, που είναι προπονητής στις Ακαδημίες του Φαίακα.
Ρεπορτάζ: ΕΛΙΝΑ ΝΕΡΗ













