Στο πένθος βυθίστηκε το κερκυραϊκό μπάσκετ, καθώς έφυγε σε ηλικία 69 ετών, στο Νοσοκομείο της Πάτρας, έπειτα από χειρουργική επέμβαση για ανεύρυσμα, ο Σπύρος Λουκάς ο οποίος διατέλεσε προπονητής του μπάσκετ, επί σειρά ετών στην ομάδα του Κερκυραϊκού, αλλά και της ΓΕΚ, ενώ στο κύριο επάγγελμα του ήταν αστυνομικός, είχε υπηρετήσει αρχικά στην Αστυνομία Πόλεων και κατόπιν στην ΕΛΑΣ , από όπου και βγήκε στην σύνταξη.
Για την θλιβερή αυτή απώλεια η Διοίκηση της ΓΕΚ εξέδωσε την ακόλουθη συλλυπητήρια ανακοίνωση:
Η Δ.Ε. της Γυμναστικής Εταιρείας Κέρκυρας εκφράζει την βαθιά της θλίψη για τον θάνατο, του επι σειρά ετών προπονητή του συλλόγου Σπύρου Λουκά. Φεύγοντας ο αγαπημένος μας Σπύρος, φεύγει και ένα κομμάτι από τον σύλλογο μας, καθώς ο εκλιπών ήταν από τους στυλοβάτες της δημιουργίας του μπασκετικού τμήματος της ΓΕΚ και ήταν πάντα δίπλα μας, όποτε χρειάστηκε τις υπηρεσίες του η ομάδα. Θερμά συλλυπητήρια στους οικείους του.
Το CORFU CORNER εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στους οικείους του εκλιπόντος














