Στο προπονητικό κοινόβιο της Εθνικής Ομάδας κωπηλασίας που πραγματοποιήθηκε στο Ολυμπιακό Κωπηλατοδρόμιο Σχινιά – Μαραθώνα, στις 27 με 30 Δεκεμβρίου, συμμετείχαν οι αθλητές του Ναυτικού Αθλητικού Ομίλου Κέρκυρας, Αλκίνοος Δημουλής και Χρήστος Μπάρδης.
Οι Κερκυραίοι αθλητές ακόμα και εν μέσω εορτών δεν σταμάτησαν την προσπάθεια και τη σκληρή προπόνηση.
Το Δ.Σ. του ΝΑΟΚ, με ανακοίνωσή του, εύχεται καλή επιτυχία στην πραγματοποίηση των στόχων τους.














