Με το ασημένιο μετάλλιο στις αποσκευές του επιστρέφει στο νησί ο Κερκυραίος Πρωταθλητής Ανοικτής Θαλάσσης, Άκη Παγκράτης, ο οποίος έλαβε μέρος στο «2ο ΗΛΥΣΙΑΚΟΣ SWIMMING FAMILY CUP MASTERS» που πραγματοποιήθηκε αυτό το σαββατοκύριακο στην Αθήνα.
Συγκεκριμένα, ο 47χρονος Oceanman στο Δημοτικό Ιλίσιο Κολυμβητήριο χθες Σάββατο (22/4) κατέλαβε την 2η θέση στα 400μ. ελεύθερο, ενώ σήμερα Κυριακή (23/4) τερμάτισε στην 4η θέση στα 800μ, ελεύθερο, με χρόνο 13 λεπτά














