Από τον Κερκυραϊκό Γυμναστικό Σύλλογο εξεδόθη η ακόλουθη ευχαριστήρια ανακοίνωση, απευθυνόμενη προς τα διοικητικά στελέχη του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Κέρκυρας:
«Ο Κερκυραϊκός Γ.Σ. ευχαριστεί θερμά τον Πρόεδρο και το Διοικητικό Συμβούλιο του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Κέρκυρας για την βοήθειά τους προς τους επίλεκτους αθλητές-τριες του Συλλόγου στις μετακινήσεις τους, για την καλύτερη προετοιμασία τους εν όψει των αγωνιστικών υποχρεώσεων το 2014.
Το Υπεραστικό ΚΤΕΛ απέδειξε για άλλη μια φορά την ευαισθησία και την ειλικρινή προσπάθειά του για την αντιμετώπιση προβλημάτων που αντιμετωπίζει η κοινωνία και κυρίως η νεολαία της Πατρίδας μας, τοποθετώντας πάνω από την επιχειρηματικότητα, την αλληλεγγύη και την βοήθειά του προς τον Σύλλογό μας.
Είμαστε βέβαιοι ότι η βοήθεια αυτή του Υπεραστικού ΚΤΕΛ θα βρει μιμητές, ώστε στις δύσκολες στιγμές που περνάει η κοινωνία, να βρίσκει στηρίγματα, λύσεις, αλλά και ελπίδες για ένα καλύτερο μέλλον.
Για το Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος».














