Μέσω της ακόλουθης ανακοίνωσής της, η διοίκηση του Φαίακα Κέρκυρας απευθύνει τις ευχαριστίες της προς τον Σύνδεσμο Διαιτητών Ποδοσφαίρου Κέρκυρας για την παραχώρηση της αίθουσας στο ΕΑΚΚ για τις ανάγκες του σωματείου:
«Ο Α.Ο. Φαίαξ Κέρκυρας ευχαριστεί θερμά την Ένωση Διαιτητών Ποδοσφαίρου Κέρκυρας και τον Πρόεδρό της κ. Γιώργο Αρμενιάκο για τη στήριξή τους στην προσπάθεια του αντρικού και του γυναικείου τμήματος τη φετινή αγωνιστική περίοδο 2020/2021, μέσω της ευγενούς παραχώρησης της αίθουσάς τους για τις προβολές βίντεο και τις συνεντεύξεις τύπου του συλλόγου μας».
Επιμέλεια: ΕΛΙΝΑ ΝΕΡΗ














