Νέα αναβολή πήρε το ντέρμπι του 2ου Ομίλου της Α2 Εθνικής Κατηγορίας Χάντμπολ Ανδρών ανάμεσα στον Αρχέλαο Κατερίνης και τον Φαίακα Κέρκυρας.
Αρχικά, το ματς ήταν προγραμματισμένο να διεξαχθεί την Κυριακή 5 Νοεμβρίου, στο Δημοτικό Αθλητικό Κέντρο Κατερίνης, στα πλαίσια της 4ης αγωνιστικής του βορείου Ομίλου, όμως ματαιώθηκε λόγω της απεργίας των ναυτεργατών. Η Ο.Χ.Ε επανόρισε τον αγώνα για αύριο Κυριακή (19/11) όπου δεν γίνονται άλλα παιχνίδια για τον συγκεκριμένο ‘Ομιλο ωστόσο η καινούργια αναβολή εναπόκειται σε καθαρά ανθρωπιστικούς λόγους, καθώς στο συγκεκριμένο χώρο φιλοξενούνται οι πλημμυροπαθείς της Πιερίας.
Αναμένεται εντός των ημερών, η Ομοσπονδία Χειροσφαίρισης Ελλάδας να ορίσει εκ νέου την ημερομηνία διεξαγωγής του αγώνα.














