Νέες και υπερσύγχρονες γραφειακές εγκαταστάσεις, αντάξιες μιας ομάδας της Super League, πρόκειται να αποκτήσει πολύ σύντομα η ΠΑΕ ΑΟ Κασσιώπη/Κέρκυρα.
Οι διοικούντες την ΠΑΕ, αποφάσισαν να πάρουν την έδρα του συλλόγου από τις Αλυκές Ποταμού και να την μεταφέρουν μέσα στην πόλη, σε μεγαλύτερες, ιδιόκτητες και πιο άνετες εγκαταστάσεις. Σε ένα κτίριο παλαιό μεν, αλλά πολύ μεγάλης χωρητικότητας…
Η ΠΑΕ θα στεγάζεται σε λίγο καιρό στο πρώην Αστυνομικό Μέγαρο της Κέρκυρας, επί της Λεωφόρου Αλεξάνδρας, το οποίο είναι ένα νεοκλασικό που κατασκευάστηκε στις αρχές του 20ού αιώνα και είναι γνωστό ως το «Αρχοντικό Χαροκόπου».
Οι μεγάλες αίθουσες στο εσωτερικό του κτηρίου δίνουν τη δυνατότητα στην ΠΑΕ να δημιουργήσει και περαιτέρω δράσεις από τα βασικά γραφεία. Συγκεκριμένα, στο πλάνο υπάρχει η δημιουργία μπουτίκ της ομάδας (κάτι που δεν υπήρχε ποτέ στο παρελθόν), αίθουσας Τύπου, αλλά και εκμετάλλευση του μεγάλου προαύλιου χώρου που διαθέτει το νεοκλασικό.
Πέρα από το γραφείο του Προέδρου και της Γραμματείας, πλέον θα υπάρχουν και ξεχωριστά γραφεία για τον προπονητή, τον γενικό αρχηγό και για το λογιστήριο. Επίσης, θα υπάρχει και η δυνατότητα να δημιουργηθούν και νέα ξεχωριστά γραφεία, εφόσον υπάρξουν νέα πόστα στην ΠΑΕ (π.χ. τεχνικού διευθυντή).
Οι εργασίες βρίσκονται σε εξέλιξη, ενώ από την ΠΑΕ ευελπιστούν πως η μετακόμιση θα έχει ολοκληρωθεί το αργότερο εντός Ιουλίου, καθώς στα νέα γραφεία θέλουν να γίνει και η παρουσίαση της ομάδας για την καινούργια σαιζόν.











