Ο Μιχάλης Γρηγορίου, μετά το πέρας της τελευταίας προπόνησης του ΑΟΚ Κέρκυρα, που έγινε σήμερα Τρίτη (3-1), , ενόψει του αγώνα που θα πραγματοποιηθεί αύριο Τετάρτη (4-1),στις 15:00 στο Εθνικό Στάδιο Κέρκυρας , με αντίπαλο τον Ατρόμητο Αθηνών για την, εξ αναβολής 1η αγωνιστική του Πρωταθλήματος της Super League, ανακοίνωσε τα ονόματα των 20 παικτών που συμπεριλαμβάνονται στην αποστολή.
Οι «εκλεκτοί» του Αθηναίου προπονητή είναι οι εξής:
Κουτζαβασίλης, Αραμπατζής, Βενέτης, Ιωάννου, Σιόντης, Σπίνουλας, Τουράμ, Ανδρεόπουλος, Κόντος, Ζορμπάς, Ντουαλά, Γκόμες, Ντιμιτρόφσκι, Γεωργακόπουλος, Επσταιν, Ζαραδούκας, Γεωργίου, Αντιλεχου, Νίκιτς, Ντιόγκο.











