Ολοκληρώθηκε την Τετάρτη (25/9) η προετοιμασία της ομάδας της Κασσιώπης/Κέρκυρας ενόψει της εντός έδρας αναμέτρησης με αντίπαλο τον Παναιτωλικό, που θα διεξαχθεί την Πέμπτη (26/9) στο Εθνικό Στάδιο του νησιού μας (ώρα έναρξης 15:30, ζωντανή μετάδοση OTE Sport 5), στα πλαίσια της 2ης Φάσης του Κυπέλλου Ελλάδας.
Ο τεχνικός των «Φαιάκων», Μιχάλης Γρηγορίου, συμπεριέλαβε στην αποστολή 20 παίκτες, αφήνοντας εκτός τους Κρητικό, Παππά (ακολουθούν πρόγραμμα αποκατάστασης), Κουλούρη, Ελληνίδη, Γκίνη, Χανδρινό και Μεντή.
Πρόκειται για τους εξής: Βρονταράς, Κουτζαβασίλης, Αρμένης, Βενέτης, Καραγιαννίδης, Γκόμεζ, Ναγιάρ, Ζορμπάς, Κόντος, Καραδέμητρος, Παρασκευαϊδης, Ανδρεόπουλος, Γεωργακόπουλος, Γυφοκώστας, Κουτσόπουλος, Σουάνης, Βλάχος, Μπαλντοβαλίεφ, Σίμιτς, Ραπτάκης.











