Ολοκληρώθηκε την Τρίτη (17/9) η προετοιμασία της ομάδας της Κασσιώπης/Κέρκυρας ενόψει της εντός έδρας αναμέτρησης με αντίπαλο τη Δόξα Δράμας, που θα διεξαχθεί την Τετάρτη (18/9) στο Εθνικό Στάδιο του νησιού μας (ώρα έναρξης 16:00), στα πλαίσια του 1ου Γύρου του Κυπέλλου Ελλάδας.
Ο τεχνικός των «Φαιάκων», Μιχάλης Γρηγορίου, συμπεριέλαβε στην αποστολή 20 παίκτες. Πρόκειται για τους εξής: Βρονταράς, Κουτζαβασίλης, Αρμένης, Βενέτης, Καραγιαννίδης, Γκόμεζ, Ναγιάρ, Ζορμπάς, Κόντος, Καραδέμητρος, Παρασκευαϊδης, Ανδρεόπουλος, Γεωργακόπουλος, Γυφοκώστας, Κουτσόπουλος, Σουάνης, Βλάχος, Μπαλντοβαλίεφ, Σίμιτς, Ραπτάκης.











