Στις βοηθητικές εγκαταστάσεις του ΑΟ Κέρκυρα, στον Πλάντραφο Ποταμού, βρέθηκε ο Άκης Μάντζιος το απόγευμα της Τετάρτης (6/2), όπου η ομάδα πραγματοποιούσε την προπόινησή της.
Ο τέως τεχνικός των «Φαιάκων», αφότου απολύθηκε από την ΠΑΕ, θέλησε να αποχαιρετίσει τους ποδοσφαιριστές και τους πρώην συνεργάτες του. Τους ευχαρίστησε για τη συνεργασία που είχαν και τους ευχήθηκε να δικαιωθούν στο τέλος οι προσπάθειες και η δουλειά τους, δηλαδή ο ΑΟΚ να επιτύχει την παραμονή στη Super League.
Χρήστος Γραμμένος











