Ως “απάντηση” σε δηλώσεις του Προέδρου της ΠΑΕ ΑΟ Κασσιώπη/Κέρκυρα, Χάρη Κουτσούρη, εξεδόθη από το σωματείο φιλάθλων ΑΟ Κέρκυρα “Vourligans” η ακόλουθη ανακοίνωση:
«Με αφορμή τις πρόσφατες δηλώσεις του προέδρου του Αθλητικού Ομίλου Κασσιώπης Κέρκυρας (Πρωτοδικείο Κέρκυρας, απόφαση 17/2013), ενημερώνουμε το φίλαθλο κοινό της Κέρκυρας ότι, οι Vourligans θα επιστρέψουμε στα γήπεδα αν, και μόνο αν, επιστρέψει και η ομάδα μας. Δηλαδή ο ΑΟ ΚΕΡΚΥΡΑ».











