Όπως ανακοινώθηκε από τον Οδυσσέα Αυλιωτών η Γενική Συνέλευση του σωματείου και οι αρχαιρεσίες για την ανάδειξη Νέου Διοικητικού Συμβουλίου θα διενεργηθούν την μεθεπόμενη Κυριακή (30 Μαΐου)
Παραθέτουμε το δελτίο Τύπου των Αυλιωτινών
«ΤΟ ΔΣ ΤΟΥ ΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑ ΑΥΛΙΩΤΩΝ
Καλεί τα μέλη του σε γενική συνέλευση ( τηρώντας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα ) τη Κυριακή 30 Μαΐου και ώρα 11 το πρωί στις εξέδρες της πλατείας Άυλιωτων .
Τα θέματα είναι :
1: οικονομικός και διοικητικός απολογισμός .
2: ενημέρωση του ΔΣ στο σώμα για τις ενέργειες που έχουν ολοκληρωθεί για την τροποποίηση του καταστατικού και την εγγραφή του σωματείου μας στο μητρώο της ΓΓΑ.
3 : ΕΚΛΟΓΕΣ παρουσία δικαστικού αντιπροσώπου .
Η παρουσία των μελών μας είναι απαραίτητη .
Με τιμή
Το ΔΣ»














