Ανακοίνωση εξέδωσε η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Παράρτημα Κέρκυρας με την οποία καλωσορίζει την νέα μαθηματικό Ανδριάνα Σαμοΐλη, η οποία είναι η πρώτη – μετά από 40 χρόνια – απόφοιτη του τμήματος μαθηματικών του Παν/μίου Αθηνών που σπούδασε αποκλειστικά με χρήση του κώδικα Braille ο οποίος απευθύνεται σε άτομα με περιορισμένη ή καθόλου όραση.
«Το παράδειγμα της καταδεικνύει ότι η προσήλωση στο στόχο και η θέληση για την πραγματοποίηση των ονείρων μας, είναι ικανά να ξεπεράσουν το οποιοδήποτε εμπόδιο. Τη συγχαίρουμε θερμά και της ευχόμαστε καλή σταδιοδρομία», καταλήγει η διοίκηση της ΕΜΕ.














