Παρελθόν για τον Νέο 2017 αποτελεί ο Άρμπι Κουμανάκος, όπως γνωστοποιεί μέσω του ακόλουθου δελτίου Τύπου το σωματείο της πόλης:
«Τέλος για την ομάδα μας ο καλός ποδοσφαιριστης αρμπι κουμανακος..Τον ευχαριστούμε από καρδιάς που μας τίμησε με την παρουσία του στην ομάδα μας και του ευχόμαστε καλή συνέχεια με υγεία «!!!!!














