Μέσω του ακόλουθου δελτίου Τύπου, η Διοίκηση της Αναγέννησης Περιβολίου, γνωστοποιεί την συνέχιση της συνεργασία της με τον προπονητή των τερματοφυλάκων, Δημήτρη Οικονόμου:
«Ο Α.Π.Σ Αναγέννηση Περιβολίου ανακοίνωση την ανανέωση της συνεργασίας με τον Δημήτρη Οικονόμου ο οποίος για ακόμα μία χρονιά θα αναλάβει την εκγύμναση των τερματοφυλάκων.
Του ευχόμαστε ολόψυχα κάθε επιτυχία».
Επιμέλεια: ΕΛΙΝΑ ΝΕΡΗ














