Το γήπεδο του Ολύμπου, όπως όλα δείχνουν, θ’ αποτελέσει την έδρα της Βολίδας Κάτω Γαρούνα, για τη νέα ποδοσφαιρική περίοδο.
Όπως μαθαίνουμε, το γήπεδο των Καστελλάνων Μέσης δεν είναι κατάλληλο για τη διεξαγωγή επίσημων αγώνων, γι’ αυτό και πρόθεση της Διοίκησης των «κιτρινόμαυρων» είναι να φιλοξενηθεί η ομάδα στις αθλητικές εγκαταστάσεις της Καλλιθέας Καναλίων.
Κατά τα φαινόμενα, λοιπόν, την καινούργια σαιζόν η Βολίδα θ’ αγωνίζεται στο γήπεδο του Ολύμπου, ενώ προπονήσεις αναμένεται να κάνει πότε στον ίδιο χώρο και πότε στους Καστελλάνους Μέσης.
• Ρεπορτάζ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ














