Η ΑΕ Λευκίμμης ετοιμάζεται να… πιάσει δουλειά, ενόψει της συμμετοχής της στο Πρωτάθλημα της Γ΄ Εθνικής, για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά.
Όπως είχε προαναγγείλει το CORFUCORNER.GR, η πρώτη συγκέντρωση και προπόνηση της «Βασίλισσας» έχει προγραμματιστεί για σήμερα Δευτέρα 17/8, στις 5.30 το απόγευμα, στο Δημοτικό Στάδιο Λευκίμμης.
Επιμέλεια: ΕΛΙΝΑ ΝΕΡΗ













