Η Διοίκηση του Κεραυνού Αγίου Νικολάου μέσω του ακόλουθου δελτίου Τύπου της γνωστοποίησε την συνέχιση της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή, Δημήτρη Αργυροκαστρίτη:
«Η ομάδα μας είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την παραμονή του Δημήτρη Αργυροκαστριτη για ακόμη μια χρονιά! Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ένας τόσο ποιοτικός παίκτης και χαρακτήρας θα συνεχίσει να είναι μέλος της ομάδας μας»!














