Μετά την γνωστοποίηση της απόφασης του προπονητή, Φώτη Βαρσάκη να κλείσει ο 12αετής κύκλος συνεργασίας με την Ακαδημία του ΟΦΑΜ, οι ιθύνοντες του σωματείου, αλλά και οι γονείς των παιδιών ευχαριστούν δημόσια τον πολύ αξιόλογο τεχνικό για την προσφορά του όλα αυτά τα χρόνια, μέσω της ακόλουθης ανάρτησης τους:
«Αγαπητέ Φώτη.
Μια συνεργασία 12 χρόνων έλαβε τέλος, τα χρόνια είναι όντος πολλά κ γι’ αυτό δεν σε βλέπουμε σαν προπονητή μας αλλά σαν οικογένεια μας.
Σου εμπιστευτήκαμε τα μικρά παιδιά μας κ εσύ τους έκανες άντρες, τους έμαθες τα μυστικά του σωστού ποδοσφαίρου, τους έμαθες να διαχειρίζονται νίκες κ ήττες χαρές κ λύπες, τους διδάξεις αξίες ώστε να είναι καλά παιδιά στην δύσκολη κοινωνία που ζουμε
Σαν Ακαδημία κ σαν γονείς σε ευχαριστούμε για ότι έμαθες στα παιδιά μας».














