Η ΠΑΕ Κασσιώπη/Κέρκυρα αποφάσισε να ναυλώσει πούλμαν για τη Δράμα, για το κυριακάτικο ματς της κερκυραϊκής ομάδας με τη Δόξα. Η σχετική ανακοίνωση έχει ως ακολούθως:
«Η ΠΑΕ ΚΕΡΚΥΡΑ γνωστοποιεί πως, με απόφαση της διοίκησης, θα “ναυλωθεί” πούλμαν για τον αγώνα της προσεχούς Κυριακής (20/10, 16:00), ανάμεσα στην ομάδα μας και τη Δόξα Δράμας, στη Δράμα, στο πλαίσιο της 4ης αγωνιστικής του Πρωταθλήματος Football League- ΟΠΑΠ, με δωρεάν μετάβαση κι επιστροφή των φιλάθλων. Η αναχώρηση θα γίνει το πρωί της Κυριακής, από το λιμάνι της Κέρκυρας, ενώ οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή από την Τετάρτη (16/10, 10:00- 14:30) έως και την Παρασκευή (19/10) στις 13:00, στα γραφεία της ΠΑΕ (Αλυκές Ποταμού). Περισσότερες πληροφορίες, στα τηλέφωνα: 26610-40220 και 26610-40240».











